Sunday, November 30, 2008

hari ni bangun pagi bersiap2 nak pergi keje.mandi, solat subuh.
after this, aku buat breakfast bihun goreng jer untuk bekal bawa ke ofis..maklumla gaji tak dapat lg..nak kena saving2..raya haji nak balik hometown plak..dengan agak tergopoh2 masak kejap je aku dapat siapkan bihun grg..cuba rasa..hmm..boleh tahan..hik3..cedap gak..letak telur n sayur kubis skit..masak nak cepat..bahan ala kadar je la..cepat2 nak g keje..aku naik bas aje..Bas NadiPutra..tambang 50sen dari precint 9 ke JPM..Alamak..aku tertinggal pas masuk keje lak..jam pun dah menunjukkan pukul8am..malas nak patah balik..so trus beratur tggu bas..hee

cam bse dengan pakai baju kurung merah meroooon tu n bertudung pink serta berjaket ala blezzer yang baru color hitam..hee.aku naik bas..sampai ofis aku jam 8:25am..

sampai kat ofis breakfast la ngan bihun goreng..sunyi je ofis hari ni. dis week, ramai staff g bengkel..tapi bos aku n aku tak pergi..so, buat la keje pe yang patut..

dduk bih kurang stgh jam atas kerusi smbil ngadap komputer, kawan aku datang jumpa aku ajak hantar sama2 proTime. protime tu untuk proses dapatkan gaji nanti..macam jadual hari bekerja la..kena hantar kat admin, kak sabarina..lepas amik pengesahan bos aku, cepat2 ktaorg g hantar borang ptoTime tu..nak cepat..rupanya kena reject plak..apa kes?? aku ada datang lewat sekali je dalam protime tu bulan Nov..huhu..so? aku kena dapatkan klulusan terlebih dahulu dari pegawai atau bos aku.. so aku pun mintak la kelulusan..dah mintak kelulusan baru kak sabarina approved..hehe..gaji? dalam proses lu r..huhu..mybe jumaat ni or after raya haji la..hmm..mintak2 dapat mggu ni...duit dah sengkek ni..sebaik sewa umah dah bayar..n ada saving lagi gaji bulan lepas..ops..

aku dah siapkan keje last week dah..now, 2,3 hari ni aku tak banyak keje..sebab aku leh saje2 menyumbangkan penulisan aku kat blog today..=)

so,,,, jumpa next time..aku nak surf internet cari info..next time plak k..kita bercrita..lagipun nak habiskan bihun grg ni..sedap..jgn jelez..ahaks!

No comments: