Sunday, May 31, 2009

...XTVT last weekend kali ni:::::::

sALAM,

Last weekend aku teman mr Lanz shoping..tolong pilih baju, seluar n tie nak kena matching..lama jugek erk teman laki shoping..ingat pmpuan je kuat shoping..bukan 1st time aku teman mr Lanz shoping nie..kali ni teman dia beli baju formal lol..maklum la dapat keje baru tggal aku sorg2 kat sini..uhuk2!..sedey..p demi masa depan dia n kiteorg ku rela hati..kiteorg? ermm..hee.Insyaallah.pe2 Tahniah mr Lanz.

Mrlanz rembat 4 baju kemeja n also 4 suar slack, 3 tie, belt...bis RM700..maklum la dapat bonus..pastu tak kire g utk aku skali dia belikan blaus warna pepel n handbag..hehehe..tqum..aku shoping 10 minit je sbab b4 dia aku dah ada survey brg2 ni b4 dtg ngan mr Lanz.gpun pastu nak tgk movie cter kartun..kaki wayang tol...mr Lanz lama shoping dekat 2jam lebih.mau patah kakiku..tapi takpela demi mr Lanz...

masa g parkson after shoping lepak2 jap sbb penat jejalan..kwn mr lanz ngan gf kwn mr lanz terjumpa ngan kteorg..ter..ter..n bertegur sape lol..salam bersalam..bertanya khbar..maklum la kwn 1 sekolah mr lanz dulo2..kwn mr Lanz ckp cam pernah nampak muke aku..adus..familiar bnar muke aku ni..g interview pun dak laki besut gek kata pernah nampak gek aku..p aku tak kenal or pernah nampak pun dorg.mybe dorg kenal aku n aku tak kenal dorg..hehe.huhu..byk pelanduk 2 serupa kot..tak best r camtu..syik jumpe kwn mr Lanz aje...hmm..ke mana2 kwn dia mesti ada..ramai tol kwn dia..hehe..kwn ramai takpe...ehem2 tak leh la ramai2, sorg dah kan..


p/s: kwn2 aku pun ramai nak kawin n dah kawin tahun ni..fariza, melissa,zarina,bob, azmi, razwan@wan n lain2 yg aku lupe name..Selamat Pengantin Baru..yg jadik mak org pun dah ada..smpai aku tgk macam makcik org selekeh dah penampilan walau umo baru 24.maklum la dah kawin ada anak tak smpat bersolek n jaga penampilan dah kan..p bagi aku, kawin lagi kena solek,,4 suami ( kalu kawin la..Insyaallah).erkkkk..hee..larikkkkkk....
(byk g nak cter wahai blog ku p tak cukup nak cter..tak perlu cter smua kan..hehe)i love myblog




its me..


ni bukan mr lanz..ni satu2nya anak buah aku lol..hee


sampai lebam mata aku..uhuk2

No comments: