Sunday, June 7, 2009

1st day di PPD Besut

Hari ni Isnin 9hb aku melaporkan diri di PPD Besut, Kampung Raja, Terengganu..

Aku mengambil keputusan terima tawaran ini demi mencari pengalaman berdasarkan kelayakan pemegang ijazah sarjanamuda sebagai pegawai tadbir walaupun hanya kontrak..improve myself..Insyaallah..aku berhenti bekerja PKS di Mampu, Putrajaya.

Hari ni aku melapor diri termasuk 3 orang yang lain..tapi aku aje pmpuan yang lapor diri. yang lain 3 lelaki. 2 penolong pegawai tadbir dan 1 pegawai tadbir..aku diletakkan di unit pengurusan sekolah.. apa yang aku lihat urusan melibatkan proses pertukaran guru.. aku tak memulakan lagi keje tetapi sekadar berkenalan sahaja..semua baik n ok.. cuma bos aku n pegawai2 besar takde hari ni. dorg ke JPN Terengganu atas urusan tugsan.. dg2 bosan bila takde keje.. pc n workstation tak de lagi..juz au duk workstation staff yang mik cuti

No comments: