Monday, June 22, 2009

Tugas Baru..

Salam,

17hb Jun-aku melaporkan diri di Kementerian Tenaga, Teknologi Hijau dan Air (KTTHA)

tODAY -23 JUN-adalah seminggu aku di sini.. aku skrg sbgai Penolong Setiausaha a.k.a Penolong Pengarah (PSU 2) UNIT ISO bahagian Admin..agak mencabar juga utk aku memulakan ISO di kementerian ini.. hope d best for me..walaupun hanya kontrak stahun stgah n kemungkinan utk diserap tetap agak tipis..p ku akan grab xperience kat sini sbaik mungkin..Doakan terbaik 4 me..Bahkan skop tugas aku akan lebih meluas lagi coz kena handle audit dalaman, KPI, SSR, ISO, Pemodenan Tadbiran dll..skang leh la aku jadik bos kat sini..hihihi..p bos kecik je..janji bos..hihi..amboi..over erk..

p/s: rindu jugek kat Mr Lanz..Dia skang kat SKMM,,,Aku pun ada kena deal ngan SKMM..hihi...

1 comment:

Lanz™ said...

Good Luck ngan tugasan baru. Do d best. Love u!!