Sunday, April 4, 2010

wEEKend ku ::

Salam,

Last weekend ku takde menarik pun..lepak2 kat umah je..aku kan anak dara ma abah ku yg baik..hik2..pasan2.. cume weekend aku bgun lambat je..huhu.. cmne nak kawin, bgun pun lmbat lagi..ala bujang ni la leh bgun lambat2..aish..betul ke statement ni..hehe.. huhu..sorii.. mylove bizi kat tganu last weekend..cian aku kebosanan sorg2.. tp smpat juge mylove curi masa call aku..hehe..suke2..

cume dalam hati aku skrg adalah terase hati ngan roomate aku ni..aku tau dia baik..cume dia tak bley dgr aku bahagia..kawan ke cmtu nk tgk aku sedey2 ke.. bahagia mksud aku ngan cinta hati aku la.. dia tau aku akan bakal serius ke langkah pertama dlm percintaanku, dia cter kat kwn aku yg dia rasa terbakar/burn sbb tgk aku beli brg h******* ..opss.. aku dpt tau pun melalui hosmate aku cter.. huhu.. tapi kalu dia gtau sal cinta dia kat aku..aku jd malas nak dgr.. tapi dgr jugek..takut terase hati..tp hati aku, ko tak jage pun kan.. n rumet aku sendiri gtau aku yg dia tak bley dgr pasal kebahagiaan aku ngan cinta aku.dia cmburu..hmm..hosmate aku ckp rumet aku ni ada tekanan perasaan.. sbb kalu hsmate aku ada tanya sal cinta aku..aku malas nak ckp.. sbb nanti rumet aku terase.. aku memang jaga hati,,,tp masalah org tak jaga hati aku plak.. takpela.. tp aku perasan skrg aku ni angin jugek..tak macam dulu rela disakiti/dibuli..tidakk utk kali ni.. ni pun atas nsihat mylove aku jugek..kdg2 kite kena tegas, supaya org tak pijak kepala kite..o berani erk pijak kepala aku.. aku tau rumet aku sgt baik. mungkin dia tertekan dgr citer kebahagiaan aku.hhuhu..yela,, aku bukan nak cter ngat.. tp kdg2 menyampah dgr cter dia.. over smcm je..n aku cter pun sbb kwn..n aku nak cuti.. gpun dia jugek tanya brg2 aku beli tu brg tu ke..ni ke.. rase kdg2 nak pindah umah..tp takpela..dugaan..sabar je la..

Emosi plak...

Yg best,, ada akak opis aku ni n dia dah kawin,,dia call aku..dia tanya resepi cmne masak singgang sotong.. hehe..aku ajarlah..tak tahu menjadi tak dia masak..hehe..t aku tanya.. n weekend ri tu aku ada studi jugek..n malam tadi ada aku tgk Anugerah Bntang Ppular Brita Hrian..korang tgk tak? hee

Wasalam..

No comments: