Tuesday, March 30, 2010

mylife ::

Salam,

bgun pagi ni rasa mcm tak sihat je..mcm nak flu..MC..MC..tapi tak boley..sbb dlm kepala plan nak mik MC bulan april ni la..errr..hari ni 31 Mac..

now, plan mcm2 nak beli tp duit ciput je ni..kena buat ceklist n bajet mcm hari tu..
dis weekend nak bawa kete..mylove outstation kat terengganu.. next weekend plan dating..tu pun sy exam maa.. cian dia terpakse tgu t..p harap leh jumpe..coz nak mik kamera dgtal.. hee..

Alhamdulillah, hubungan saya n mylove smkin bahagia..semoga berkekalan hendaknyer

Keje skang smakin bizi..tapi malas nak bizi ngat..syik postpone tarikh je..bosan..

bulan ni n bulan depan berderet je exam for job.. tapi tak pasti rzki utk dpt keje myebelahi saya or not..

Bulan APril ni juga akan mmbuatkan saya melangkah 1 langkah utk menuju kehidupan yang baru nanti.Insyaallah.. dengan izinNYA n berkat doa-doa hambaMU..n mengeratkan lebih silaturrahim..

Harapan saya agr Jun nanti rezeki menyebelahi saya.. Insyaallah lau ada rezeki..

No comments: