Wednesday, March 3, 2010

keje yg cukup penat..Cinta Yg Menenangkan::

Salam,

Dis week aku agak bizi la..wlu on FB tapi kdg2 takde depan PC pun..smlm pun aku balik dr opis kat 10pm..si dia risau aku tak angkat H/P.. aku takde kat depan PC.h/p ada atas meja pc..smpai si dia call telepon opis aku.. kwn opis aku jwb.. si dia siap perkenalkan diri yg boyfrend Mar&&&& ni..sbaik bukan bos yg angkat..sbb smlm ramai lepak buat keje kat bilik opis aku...bizi hal dokumentasi utk K** K.S.U plak..ri ni dorg nak g Seremban..aku juz tolong.. tp kdg2 org tak nampak aku buat keje..akui bengang ngan keje skang..tp terpakse mgalah n bersabar..aku dah lama bersabar ngan keje..lau tak resign dah..cume masih berfikir panjang..tp kuar juge kata2 tak sedap bila ngah bengang..yela aku pun ada hati perasaan.. ada yg ingin menjatuhkan aku di belakang..tak tahu pe agenda mereka tu..ahhhh..biarkan.. Allah ada.. Itu yg selalu aku pegang utk kuatkan kesabaran ini..

now, aku ngah siapkan keje aku sendiri lak. b4 dis sibuk ngan tolong keje org..tp bila keje yg aku n akak buat, dpt pujian org lain..huhu..tapi takpela..byk kali terkena cmtu..kdg2 kesalahan org lain aku yg kena..kdg2 pengarah* suke ngan keje aku, ada yg dengki tuduh aku org pengarah*..tak nafi masa tu aku nangis gler2 r.. dan skrg ada org mempunyai agenda utk jatuhkan aku pada pengarah*.. mybe aku ni seorg yg pensiam n bukan kaki ampu..tapi pendiam aku takdela sombong tak bertegur sape.. skang org nk umpat aku susah senyum la..itu pun nak jadi isu.. korg sendiri ada time stress masam muke kan..n ada mood ok senyum memanjang..atau mungkin tak perasan org jalan tepi korang.. ntahla..aku bukan perfect,,takde org yang perfect..org yg kata aku tak senyum smpai nak cter dlm miting gtau pengarah..dia tu baik sgt ke..kaki ampu je lebih.. bukan nak tuduh..aku pernah tya sal keje ngan dia.. byk dia tak tahu..jwtn dia memang besar dr aku la n pmpuan.. ikutkan hati..hmmm..ahhh malas nak fikir..luah kat blog sendri ni kdg2 melegakan..hope cmtula..

Kring2..
hp aku bunyi.. si dia call

Love : Salam, Sayang bizi ke?
Me: adala..sikit..buat keje
Love: abang kat satelit ni..besar
Me: besar Bapok ke..hee
Love: a'ah.. 13 Meter besar..(excited dia cter)
Me: hehe..tak dpt imagine..tak reti
Love: ala..besar padang bola sayang
Me:yeke..hee..Sayang tengok blog ni..bace blog..hee
Love: lor..tu bukan keje..hee
Me: hee..release tensen jap..
Love: Line clear jelas molek dgr sbb dekat satelit (excited si dia bcter lagi)
Me: hee. bagi la line kite clear gek..slalu call tak clear je (nada bergurau)
Love: takde kuasa cmtu...kat mentakab ni
Me:hee...o bila balik nanti
Love : petang nanti.. k ek..
Me: tu je?
Love: i Love u
Me: hee..
Love : I love u..jaga diri k
Me: hee..Love u too..k bye..ok..abang juge..jga diri..Salam. Bye
LOve..Wasalam..bye..

Sekian..utk hari ni

No comments: