Friday, March 26, 2010

Update

Salam,

Lama tak update blog..tapi slalu buke coz bace blog2 yg slalu saya suke folo..hee..
Bulan Mac ni byk kali balik kampung..coz ada hal yg tetiba je..dah 3 kali sbulan ni.. bulan April nak balik kampung lagi..

update nyer pe ek? tya plak..hihi..sori.. sejak 7 Mac 2010 jumpe mylove.. smpai hari ni tak jumpe die lagi.. cume last weekend saya dah bawa kete..1st time..p lesen L lagi..Lembu ke..huhu.. dan plan mylove nak dtg sini dis weekend.tp saya ada hal kat kampung..sowii..biase PJJ.. hee..huhu..Percintaan Jarak Jauh..huhu..dah masuk 8 bulan ktaorg berjauhan..huhu.. tapi its ok.. boleh berhubung melalui telefon..balik dr keje..bergayut..ntah bape bill ktaorg mencecah..hanya mylove yg tau,,sy tak tahu..huhu..ciann.. takpe..nak buat cmne..

sebut sal bawa kete..masa belaja hari tu, gatal juge cikgu yg mengajar..ade ke suke2 amik HP saya.. pastu ..hmm..malas nak cter.. rasa menyesal pun ada amik ngan dorg walau murah mik lesen kat situ.. kualiti service kureng..huhu.. saya terus gtau cikgu tu yg saya dah ada boyfrend.. n bakal..tot2..saje tak mahu dia kacau saya..tak sukeeee.. ingat saya pempuan jenis ape.. n sya ni memang tak suke bahasakan org sebagai "abang" kecuali ngan mylove..abang tu mesti disertakan nama..eg..abang abu ke.. tapi ngan cikugu ni saya hanya bahasakan Encik Bernama la.. tak suke nak panggil abang Bernama..coz ..errr..faham2la.. tp yg sonok sy tak takut bawa kete..malas sonok je..hee..n yg kelakar amik selekoh guna gear tiga..patut rase laju semacam je..n suke tekan minyak bagi laju sikit..hee.. k la.. saya nak bersiap balik kampung malam ni.. tadi masa lunch saya beli Glass Water Set kat carefour untuk Ma saya..I love ma.. k daa

Wasalam

No comments: