Sunday, March 7, 2010

Date::

Salam,

Last Weekend (6 Mac 2010), aku jumpe mylove.. tu pun teman mylove g majlis kawen bestfrend dia iaitu NuarEazy.. dalam Jam 12pm aku n mylove bertolak ke Presint 2, Putrajaya.. tgk gek kad jemputan dorg..cantek mcm iklan pawagam pun ade..kreatif r..tp buat aku tergelak..Menjemput Razlan & Girlfriend utk 6 Mac 2010 (sblh pmpuan)..Menjemput Razlan & Awek utk 13 Mac 2010 (sblh llaki)..huhu.. NVM

Tp majlis dorg memang meriah la ngan geng Sat*** menambahkan lagi kemeriahan..hehe..Pe2 Tahniah la buat Pn.eazy & En.Nuar..pas g majlis dorg, aku n mylove penat sbnarnyer..ngantuk.. tapi ktaorg g ke Presint 15,, tgk kat Avon jap..nak cari aksesori..tp takde yg berkenan di hati..huhu.. so, lepak jap minum air kat kedai area situ..borak2 n ke Alamanda.. beli tiket wayang Niyang Rapik..time malam lol..petang tu plan nak main bowling..tp ramai plak..tgk je la..huhu..cian mylove nak main..aku nak main bowling jugek sbab nak temankan dia aje..tapi penuh..ada contest plak tu..so, tak jadi..ktaorg pun jalan2 je la..tak shoping pun..maklumla duit ngah kering..tp aku baru masyukk..tapi mood shoping takde..last week dah shoping dah.. n aku makan aiskrim strawberi, mylove belikan..mylove tak nak sbb tekak kering..maklumla org demam..hehe.. aku memang suke makan aiskrim terutamanya time badmood@stress.. mood aku ok je..tp stress ngan keje sikit.pastu g tukar maxis prepaid aku kpd postpaid..amik famili plan..share ngan mylove..dia dah buat last week.postpaid atas name mylove la..nak jimat n try.. after malam tgk Niyang Rapik..dinner malam tu, ktaorg makan kat Presint 9..Sup Campur,nasi putih, telur dadar, sotong goreng kunyit, kailan ikan masin..sup sbb mylove demam..erm lama tak picnic kan..huhu

pastu mylove hantar aku balik dalam jam1130pm.[anak dara takleh balik malam sgt..tak elok..hehe]..cedey sbb esoknyer mylove balik kuantan dah..


No comments: