Thursday, March 12, 2009

.::berderak ke Melaka...jom!.::

SAlam Kegemilangan,


hari ni seawal pagi aku bangun..bersiap ke opis..

smpai opis kul745am..mungkin time ni ramai lagi masih tdo tambahan pula hujan renyai2..cejuk sungguh!! alangkah best lau dapat tdo atau hari ni cuti..besh..

aku depan pc..ketika ini.sedang menaip..cuba mencetus idea utk blog kali ini..huhu..no idea..


ri ni ada program mistery shoping...bukan membeli belah..but program tinjauan maksud aku..

aku n bos2 aku akan mengadakan lawatan ke Call Centre 999 di Melaka..bertujuan untuk mendapatkan data-data penerimaan panggilan kecemasan dan masa yang diambil untuk setiap panggilan.

malasnyee..dgn mata masih mengantuk..dengan hujan di luar..huhu...chow lu..

2 comments:

Lanz™ said...

tak jadik plak...he

diYana said...

sayang ngelak..hehe