Sunday, April 26, 2009

:::Network or Taktikwork??:::

Salam,

Hari ni aku mimpi hantu lagi..huhu..

Pagi2 bersiap ke opis. kai baju kurung pepel gelap n selendang pepel gek..SAmpai ke opis ngadap pc..owh amat membusankan..

Bos aku tak pasal2 tgk birth date aku..aku kategori no 9..bos aku kira.. dia ckap no aku amat baik..errrr...so aku ni baik le or dimaksudkan kategori nasib@untung baik..yeke..leh caya ke..Miss Tan mintak tgk la dia no pe..dia no 6..ermm..lmbat2 bos aku nak komen..hee

kat opis, on YM, bLOG,friendster yg kini tak aktif cam dulu..fster 3, 4 kali aku delete..hehehe..ni pun rasa nak delete..

ingat masa studi kat ukm, fster n ym memang aku aktif..

skrg, blog j kot aku aktif, aku tahu si dia memang aktif bab benda camni.cth tagged, facebook, myspace, pe ntah dia memang xtif..aku myspace n facebook tak join la.aku bukan layan ngat benda camni..maklumla katanya nak cari network..bgusla..hope network yang awk cari membantu awk buat bisnes..Insyaallah lau niat kita baik, hasilnya adalah baik kan..tol tak kwnku?

aku g la admin..borak jap ngan kwn aku bahagian admin,,rezeki makan dtg lagi..bos dia suh kwn aku sediakan bihun grg n kuih..thanks en kamarul..


keje dtg lagik..yg last week tak siap lagik..ada keje baru..ni sal tribunal pengguna lak.. ri ni aku tak lunch..malas..perut still full lagi..


Salam...

P/s:ngantuk

2 comments:

Lanz™ said...

hmm...welcome to my life!!luv u!

diYana said...

welcome2..Lun v too darling