Thursday, April 16, 2009

Salam Terakhir,,,

Salam,

Semalam aku tdo amat lewat..ngantuk teramat..aku amat sakit hati ngat smlm..cnfuse ngan pilihan ni..nak luah mati mak, nak telan mati bapak..itulah ibarat situasi aku skang.Lupakan..biarlah dia..

kat ofis je aku dpt jumpa blog tercenta ku ni.huhu..ngantuk gek ri ni..p sbaik kak kamisah PA pengarah eKL berbaik mulia hati blanje breakfast ri ni..so,,konyang lel..nasi lemak aym, kuih 2 biji n air mineral.Alhamdulillah..rezeki murah..hee..Tahniah gek buat kak kamisah yang menang anugerah Perkhidmatan Cemerlang..

pagi2 lagi server down..masalah network..skang 915am baru dpt online...Alhamdulillah..tajuk entry kali ni lain macam,,,tapi itulah tersirat gek nyer..hanya aku n Dia yang tahu..p spanjang network bermasalah aku habiskan masa baca buku n buat latihan..cam homework time sekolah lu pun ada..macam aku jadi student n aku juga yang memeriksa..hee..ngah kira mark..dpt bape ageknye..huhu..air milo dlm tin dah bis ku hirup..slurppp..besh..tapi perut ni seakan bunyi vibrate h/p..meragam je bila minum milo pekat..but suke suke suke..huhu..


stakat ni 72/95 aku betul bab soalan INSAK, MEDSI.hehe..huhu..so markh aku skang 75%..ala.. layak ke ni jadik cikgu..huhu...bayangkan anda guru yang baik, komited...imagine2x..hehe..semua soalan ada 135 lagik..

cth soalan yang musykil skit

1: Amalan biasa bagi setiap orang membuat kesilapan(tidak setuju jawapannya)

2: Prinsip menghukum adalah murid rela dihukum (setuju jawapannya)

3: Pemimpin boleh mendapat lebih banyak faedah drp yang dipimpin (tidak setuju)

ianya tersirat..masa tak lama untuk nilai pe tersirat...tapi kena sedar jawapan ini berdasarkan profesion guru..huhu...


skang 104/135 jawapan tol aku..huhu..so 77% markah je..tak dapat A pun..huhu..sakit perut lol..



p/s:buku Medsi oleh pengarang Mok Soon Sang..baru aku beli semalam..hehe

No comments: