Wednesday, January 13, 2010

bajet 2010 Rancangan Aku:::

Salam,

Tahun baru ini aku plan nak saving lebih sikit..tapi bila saving tu rasa tak cukup bajet blanje aku plak..ini disebabkan nafsu membeli menguasaiku..huhu..biase sebulan aku saving RM1K..tapi sasaran aku tahun ni adalah RM1,500..tapi ala tak mampu la..memang komitmen aku tak banyak juz bayar sewa umah n bagi ma abah kat kampung..selebih makan minum n ...shoping je..uhuk2!

tapi dengan keje skang yang memberi tekanan walau aku takde penyakit darah tinggi tapi sungguh menyesakkan ulu hati ku..huhu..gastrik kin menjadi bila stress..muke ku berkerut2...anginku kus2 je la..tapi ok sebab en Lanz banyak buat aku tenang hati dengannya..dia suke pujuk aku bagai aku anak2 kecik bukan sang puteri..oh..heee..taktik dia macam pujuk anak buah dia yang comel, Alia yang pipi tembam..n taktik dia bercerita tentang kucing..aku sgt suke n sayang kucing..n en lanz tak ne bab kucing ni.tapi sebab aku suke kucing mesti dia cter kucing hosmate dia yang comel itu walau aku tak pernah tgk tapi juz berimaginasi..huhu..out of topic plak..hehehe.takpe2..malah en lanz turut mengmeow kucing..hehe..sori darling..

Plan tahun 2010 ini adalah reengineering myself la..wah guna istilah ntah pe2..hee..
pe2 je la..ok la..dari melalut panjang2 kaku nak buat keje ni..chow..jumpa lagikkkk..







No comments: