Sunday, January 3, 2010

Cuti lima Hari..2010 menjelma

SAlam,

Dis week mylove datang putrajaya, pick up me kat opis petang Khamis..parcel E.Maklumla soknyer Jumaat cuti..Mylove pun amik cuti jugek.n malamnyer mylove tengok2kan mylaptop...ktaorg lepak kat kedai mamat je surf internet..untung jugek kapel ngan doc PC..hehe..opsss..n then aku ni lama2 bosan jugek ngadap laptop memanjang..so, biarkan dia je mngadap laptop.. n ktaorg dinner kat Dapur Mas, Presint 9.aku tak bape suke masakan mamat ni..oh maaf..n balik..sebelum balik tgk2 jugek konon2 nak countdown 2010..hehe..tapi takde ape..so, balikla..

Soknyer,, dalam tghari camtu ktorg jumpe..oh ya,,oleh kerana Jumaat..jumpe after mylove smyg Jumaat dulu la..baru lunch..dalam Jam 3 pm baru lunch kat Alamanda..n jalan2..mylove pakai selipar jepun..yg buat aku gelak aku tak perasan dia pakai selipar jepun..Selepas mylove ke tandas,"abang, abang tersilap ambil kat tandas ke selipar tu?'.aku tanya kat mylove..Mylove gtau mana ada memang selipar jepun abang..hahhaaha..aku gelak..n dia kata sampai hati sayang cakap camtu..ngan gaya ngada2 dia buat merajuk.hihihi..aku cakap tak, memang tak tahu selipar jepun dia pkai tadi..lagipun tak pernah dating dia pkai selipar jepun..pe2 pun..ktaorg mrjuk manja2 janji tak lebih2 kan abang kan..hee (memang lucu part ni)..

Malam nye kitaorg dnner waffle je sbb perut masing2 masih kenyang..jimat sikit..hehehe..n tengok wayang.Avatar..kmemang lama tak tgk wayang..ntah bape bulan2 dah..huhu..cter dia okla..n then ktaorg balik..kesian mylove terpaksa tumpang umah member2 dia..huuhu..pe2 thanks..

Sabtunyer..ktaorg jumpe lagi..dalam jam 3.30 petang camtu g lunch kat Bangi..cari angin dan udara baru..n then kitorg discuss plan ktorg 2010 ni..sampai tak perasan customer kat restoran tu bertukar org..masa waiter tu bagi air kat mylove macam nak ajak bertumbuk je..tak mesra langsung kan abang kan...malamnye cam biase dinner..

Ahadnyer...petang si dia g Nilai umah abang dia...jumpe anak buah kesayangannyer...n aku plak kemas2 umah smbil rehat2..penat jugek dating memanjang..but hepi jumpe mylove..malamnyer baru kitaorg jumpe dinner..plan nak cari Nasi Kukus Restoran Lesung mas kat bangi tapi tak jumpe..mylove plak terliur tgk Sup Utara..So, Ktaorg pun makan..okla..smpai aku n mylove sendawa je kekenyangan masa nak balik..hehe...harga dia pun ok..

5 hari cuti ni,ktorg dating je..lama tak dating lama2..pasni nak kurangkan dating dah..saya dengan rela hati plan dating sebulan sekali cukup..saving2 la plak ye mylove..

End..Isnin sayang keje la abang...abang masih cuti lagi..lgpun mylove ada hal kat cyberjaya isnin nti..HAPPY NEW YEAR 2010 for all..

p/s: moga kita usaha ngan berkatNya untuk 2010 ini..caiyok2..ngantukkk..

No comments: