Tuesday, January 19, 2010

Kekasih Lama

Salam,

Korang pernah tak teringat kekasih lama? aku kekasih lama atau baru hanya L je la..hehe..my 1st love..org kata 1st love ni kdg2 je ke jinjang pelamin..adakah??huhu..tapi jodoh di tanganNYA kan.. aku memang tak pernah bercinta masa sekolah..so takdela istilah cinta monyet..hehe..dulu aku sekolah, ma aku dah pesan lau nak bercinta nanti pas sekolah..aku memang anak mendengar kata..after sekolah je masuk U tahun 1 terus kapel..hehehe.. ma pun tau n tak marah pun..dia tahu anak die pandai mengurus antara studi n cinta kot..

sebut kekasih lama..tambah2 cinta pertama kata orang payah nak lupe..tapi sapelah kita untuk menentukan jodoh..aku terpk nak buat entry title ni pasal aku terpk kakak opis ni tiba2 nak menjejak kekasih lama nyer yg tak kesampaian kerana tanpa restu ibu bapa..kekasih lama nyer baru je bertunang..kakak opis aku ni pun dah nak masuk anak kedua, dah kawin..hehe..

n ada juga kakak opis aku yg sorang lagi ni pun masih teringat kekasih lama walaupun brsuami n ada anak.. tak dpt melupakan kekasih lama nyer...huhu..memang tak leh lupa kot..tapi dah sampai tahap "sasau" jugela bila dia trenampak muke laki lain ada iras kekasih lama dulu,,,hmmm


ntahla...

kalu aku pun cter kat kawan..kwn2 aku yg kenal aku mesti tanya dengan yg mana? huu..dengan yg dulu ke? huh? aku memang dulu n kini n Insyaallah selamanya yg tu je..mybe lama sgt kot kapel..dah masuk 5 tahun.. dorg pk mungkin aku dah ada calon lain..masih yg dulu okai..salam

bosan takde keje..ntah pe2 merepek2..malam ni plan nak tgk wayang Adnan Sempit..mesti L jelez tu..aku tgk ngan member2 aku malam ni.. hee

No comments: