Thursday, February 4, 2010

Alahai :::

Salam,,,

HMm..after aku nak balik opis mylove SMS gtau odway balik ke kuantan dah dari hulu langat..tgh SMS si dia pesan balik jgn bg kena ujan...si dia pun dah demam..aku sihat aje...aku suh si dia tdo le dlm kete..coz aku pun dah sampai umah..rehat n tgk cter Na o Mei TV3..630PM..

Dalam jam 900pm si dia call aku guna public phone:::suspen juge aku bila dia ckp ada masalah..dlm kepala aku masa tu pk kete dia takde::o pe ntah..upenyer HP dia tertinggal dlm kete kwn..kwn dia plak balik kuala terengganu..membebel jugek aku..tapi tak marah la kat dia..cian plak..cume geram cikit je la..hihi..rasa nak gigit kang..sbb hari tu si dia cuai jugek tgal wallet dlm taxi.hmm:: biasela tu kan:: cume si dia gtau HP dia tu dpt hari selasa nti..maknanyer dalam 4 hari la tak dpt berhubung..huhu..tp si dia ckp nak beli HP baru esok n no simcard baru:: hmm

so, mlm tu bual jap je la.. n tak dpt SMS cam biase..tp malam tu aku bzikan diri ngan studi n tgu smpai ngantuk..lalalala::

1 comment:

Anonymous said...

GAMBAR SAIFUL LIWAT 27JUN2008

http://www.ziddu.com/download/8465222/SAIFUL27JUN2008.doc.html

BUKTI SAIFUL PADA 27JUN2008 bersama DSAI dan AIC, MUAT TURUN, lihat gambar dan nilaikan..ADAKAH LIWAT TERJADI ATAU TIDAK ?