Tuesday, February 2, 2010

Entry : Ntah pe2:::

SAlam

skrg aku mule aktif facebook,, dulu frester...tapi tak tahu kenapa fster aku dah diblock..huhu...aku ni jahil la jugek bab internet...tapi suke mencuba...suke2 je join...nak cari kwn2 lama sbnarnyer...bukan kekasih lama le...so, kwn2 lm2 aku kat fster yg baru jumpe dlm dunia cyber yg dari sekolah tadika, sek rendah, sekolah menengah n zaman u hilang camtu je..tu la aku baru join facebook ni.. org 1 st yang aku add adalah kwn aku kak zu... kbykan kawn opis la...

takde pe nak update kot stakat ni,,, takde pe yg menarik pun::: juz aku dah mula start masuk kelas school driving... dah tua baru nak mik kan...takut jugek tapi inisiatif nak berubah... nak ada lesen kete mcm org lain...tapi takdela niat nak racing..bawa pun lom tentu terer...huhu... pe yg aku dapat input masa dgr taklimat 1st day kelas hari tu..malaysia merupakan carta tertinggi kadar kemalangan di jln raya n jalan tar di dunia..dunia tu wei..dgr2 lepas ni lagi susah nak lepasi lesen..so, aku amik skang...tak tangguh2..so, sape2 tak amik lesen lagi...amik la lsen skang...lesen pun mahal jugek skang ni... p pandaila survey harga...aku mik kat ulu klang...harga RM700 tu je utk lesen kete..moto n kete RM900...slmat maju jaya

nak studi n lunch pasni..bye2

No comments: