Monday, August 31, 2009

Break Fast wif mydarling:::

Salam Ramadhan,

Weekend, si dia dari kuantan bertolak ke putrajaya..sonoknyerr..dah hampir sbulan tak jumoe..sbb masing2 bizi ngan keje..outstation memanjang,,hee..4 jam jugek la baru si dia sampai KL..

hari sabtu after zohor bih kurang jam 330pm jugek la baru si dia dtg mik aku kat umah sewa aku putrajaya..sbb bulan posa.....mule2 tu aku ajak si dia main bowling..hehe..tapi smpai kat alamanda si dia ajak g tgk buku2 dulu kat MPH..so belek2 smbil cari buku best, rasa tak suai plak nak main bowling bulan posa..pnat t..hihi..pastu dalam kul5pm after solat asar, si dia suh aku decide nak buke puasa katne..aku mule2 ckp gek suke hati diela kan..p dia nak aku decide n dia bawakan..aku pun ajak la tmpat aku pernah buke puasa kat bangi ngan kwn opis aku hari tu..so dia on je..p aku ni lupe sikit direction tu..tapi si dia dpt agak..so jumpe gek tmpat tu..p pk ri tu mkn tmyam tak la best..view je cantik..so ktaorg decide mkn kat ngan tmpat tu jugek..p len restoran la kan..

ktorg order tomyam poktek, nasi putih, kailan ikan masin, telur bistik, daging goreng kunyit n jus..kat restoran tu dorg sediakan kurma..tmpat dia ok..bersih..

sembang2 b4 sementara tggu waktu buke puasa...

sekian..opsss..heee..kekenyangan after buke puasa..hihi..


Esoknyer ktaorg buke puasa same2 lagik..dlm 4 lebih ktorg jumpe..plan nak g buke kat kajang plak..kunun2 nak g ushar baju raya..padahal kain raya aku dah beli ngan si dia hari tu kat nilai..tp tak berjahit...ramai gek org kat kajang..cam tak best gek..gpun tmpat parking kete full..so ktorg plan g seksyen 16 bangi..g bazar..b4 dis, aku n si dia g UKM round2 dlm tu..ingat memori ktaorg masa sama2 studi kat ukm..si dia senior aku..hee..n pastu baru g seksyen 16..beli murtabak n roti john..dalam jam 6pm ktaorg g cari restoran kat bangi..Restoran Limau Nipis.. hee....order pakej 1..harga ok la..pakej 1 utk 2 org>>air jagung 1 jag, bubur, sup campur, dging masak merah, kangkung goreng, kurma, telur dadar.

kenyang jugek..Alhamdulillah..beransur pulang..rushing gek kejar masa utk solat maghrib..sbaik dekat ngan PKNS..


Sekian..till next time..slmat menjalankan ibadah puasa..

p/s:gambo mls uplod..heeThanks to mr Lanz bagi suprise almond kurma..i love it..

No comments: