Tuesday, August 25, 2009

:::Workshop::

Salam,

Hari ni aku start bengkel a.k.a workshop utk klasifikasi fail..dlm bengkel hari ni pegawai arkib memberi ceramah sbg introduction..hmm takla menarik sgt..p aku dgr je la..yg lain siap kate faham2...rasa mcm bengkel budak sekolah..yg hadir ramai kerani fail la..yg pegawai tak ramai..leh bilang ngan jari je la..huhu..gpun memang ikut jmputan cam tu..

after dat, around kul 11 pagi mulakan keje grouping la..ikut bahagian..dalam grup aku, aku la yg jadi guide..coz aku faham pe kena buat..so, mulakan tugas...n siappp..hee..p sok aku la kena buat presentation utk grup aku..huhu...tgula sok..k la nak balik dah..chow..bye..


Wasalam...




p/s: Pegawai arkib cakap pegawai patut hadir jugek bengkel ni sbab keputusan adalah pegawai...yela,, aku pun pelik..aku kena masuk bengkel..tgk senarai name aku je pegawai n bape org je pegawai unit lain..aishh..
takde kerjasama...fail ni bertimbun...aku pun baru tau susah jugek jaga fail..kena buat kod2 dia..beratus2..ribu2 uuuu...!!

No comments: