Sunday, August 2, 2009

Dating lagik Walau Jauh....

Salam,

Last wikend (1 Ogos 2009), si dia bertolak dari Kuantan (Jumaat after keje)ke putrajaya dalam 4 jam sampai..hepi si dia datang sini..pagi Sabtu ktaorg plan nak pergi Nilai 3.so,bertolak dari putrajaya..hujan lebat gek..huhu..

sampai Nilai 3..1st time aku ke Nilai 3..erm lau org nak kawin suai la dtg sini..byk pilihan n cantek2 gek.. aku n si dia jalan2 la kan after parking kete..masuk 1 persatu kedai..hmmm..aku tak berkenan..cerewet jugek aku ni.si dia hanya kata "lawa je tgk, ntah tak reti lau pkaian pmpuan"..adus!! hehe..so, aku mik jugek 2 pasang kain..bolehla dikatakan lawa...si dia banje.tawar menawar dapatla RM80..gpun aku tak dpt gaji lagi..uhuk2! so, si dia ajak aku teman si dia belikan sandal..so, pilih2 la..aku pun ada berkenan shoes..cantik..warna putih..p takde saiz aku nak..huhu..so, si dia la yg beli sandal..aku banje la plak..hehe..syik dia banje...gpun aku keje gek kan..bape sgt la 4 dia tu..

after tu,, decide nak lunch mane lak..aku gtau si dia aku lom lapar lagi..dia pun ajak makan kat kajang..p alang2 plan nak g Bukit Jalil nak makan buah2..pergi2 upenyer 600pm baru bukek..ish..si dia check SMS after sampai..membebel jugek aku kat si dia..hihi..so, ktaorg pergi makan kat Seri Kembangan area umah sewa si dia dulo2..Nasi berlauk..aku tak memilih ngat makan mane2..on je..n pastu g tasik cyberjaya..plan nak lepak situ after solat zohor..p tak jadik..so jalan2 je la n terus ke PUTRAJAYA.ada karnival@ pesta bunge..g la tgk..cantek bunge2.tgula ada umah sendiri lau nak beli..hehe..so, mik gambar je la kan..n panas terik gek masa tu..aku ajak si dia balik dari pesta tu..panass.singgah kat Taman Warisan..mi minum air ABC..besh gek...so si dia ajak g Alamanda plak...Di Alamanda after solat assar n maghrib, ktaorg tgk wayang cter "ICE AGE:3"..best gek cter tu..duk gelak je aku n si dia..sampai kuar air mata aku gelak..hihi..cter tu aku memang tgu last year lagik..nak tgk ngan si dia..akhirnya sia dia kotakan..sebaik si dia booking awal2..hehe

Dalam jam 10++pm after tgk wayang, mak si dia kol dia tanya khabar n gtau adik dia yang medic suspect denggi plak,,cian..si dia plan g tgk sok adik dia..ma aku pun kol jugek aku sbab rindu katanyerr..hehe..ma aku n mak dia tahu ktaorg kuar bersama n si dia dtg jumpe aku..kebetulan masa sama ma n mak call,,hee

so,after tu ktaorg ke precint 9, makan kat kedai..sup ayam n kailan ikan masin..best..n aku gtau sok lunch aku nak blanje dia..saje je..hehe..

Ahadnyer,,(2 Ogos),, aku n si dia jumpe lagi..si dia nak ajak aku tgk wayang cter SETEM..tapi aku tak nak,,syik tgk wayang je..huhu..tak besh gek kan..si dia pun stuju ngan jawapan aku..n ktaorg ke KL nak g tgk adik si dia kat HUKM..sampai je adik dia gtau dia dah ok,,masa tu adik dia baru bgun tdo..mybe tak nak menyusahkan abg dia..p aku tak sedap hati gek si dia pun tak jadi jumpe adik si dia sebab adik dia kata tak perlu..p takpela..siapalah aku kan utk komen2..hehe

pastu aku n si dia g Restoran Cempaka Rimba kat PKNS Bangi.lunch..tomyam poktek, nasi putih, kangkung goreng belacan, n daging goreng kunyit..aku banje..febret ktaorg sup n tomyam..hehe..si dia pesan aku kena blajar masak best2 sup, singgang n tomyam,,aku leh masak semua tu..cume nak kata best sgt tu takla kan..kena tambah skil masak la ..huhu..hee.. pastu aku n si dia g ALamanda je la..takde pe sgt..antara kaorg berdua..hehe..leh ke camtu..??..hee..round n sembang2..sbab jumpe kejap je..n makan2.. si dia bertolak jam5pm utk ke Kuantan plak..tgal aku sendiri di Putrajaya..Sok keje la kan..930pm bih kurang si dia sampai kuantan..

sekian..

hee

I LOVE MR LANZ...;P










No comments: