Friday, July 31, 2009

cintaku tergugat ke??::

Salam,

hari ni aku buat annoucement kat opis aku..mula jam 830am after baca doa oleh pegawai laki aku akan buat annoucement sal slot kualiti n penggumuman kementerian aku buka bazar buku oleh pusat sumber@perpustakaan kat kementerian aku..

after aku buat anncement tu, aku sbenar agak nervous jugek..yela rasa slang klate aku ni agak kuar jugek tadi masa buat annoucement..huhu..dahla semua warga kementerian aku dengar..cam DJ plak aku rasa.hihi..tiba2 si mamat pegawai library kat kementerian aku dtg kat aku..dia cakap, "oh dayana yang buat annoucement,, patutlah sedap je dengar". semua pandang aku..malu..huhu..dia bagi aku 1 buku percume.aku amik la kan..dah free.

tapi aku agak pelik mamat ni..selalu suke main tenung mata ngan aku time miting n kat cafe..name aku pun die dah hafal..tergugat jugek..mamat ni org klate gek, bukan jenis layan pmpuan ngat, n geng dia pun ada la puji aku lawa.h0h0..(lawa ke? sori lau nak termuntahh..hihi)..aku cter juz saje luahan pe aku alami n rasa..name pun myblog "diari diana" for sure la sal mylife kan..

sbnar aku nak marah ngan si dia jugek malam tadi..semua si dia rasa dia yang betull..opss sori..kadang hati aku tak dapat terima..ni buat hati mula tergugat..mamat tadi ni hensem, putih n tinggi..dulu aku memang tak minat orang laki terengganu..tapi aku akhirnyer skang bersama si dia orang terengganu..hihi.. n aku mula tak suke orang laki kelantan untuk jadikan bf atau suami..tapi yang buat hati aku tergugat ni mamat klate..mybe aku tergugat sekejap je sbab kecewa ngan si dia..aku tak nak jumpa si dia weekend ni..tak nakkk..aku tak reti tipu kata aku bizi wikend ni..si dia tahu..uhuk2! tapi aku masih amat sayangkan si dia lagi..tapi kekecewaan malam tadi buat aku sedih n tawar hati..apekah hati aku sudah tergugat? cinta terlarangkah? apekah!!

masa aku g kat booth utk tengok buku..dari jauh si mamat tadi senyum..dia asyik amik gambar aku je..adus..aku perasan..cuma aku buat2 tak perasan.n bla2..secret..sbenar name aku diana biase dak opis panggil tapi mr wong pengarah suke panggil aku princess dayana..tu yang semua staf n pegawai kat kementerian dah mule panggil dayana..i don like dis name sbnarnyer..takpela..its ok..

p/s:jangan layan..aku merapu sebab ketensenan ngan si dia..tapi si mamat ni hadir menceriakan aku sekejap cume..takde pe2..(masih kecewa ngan si dia)...h0h0

jangan bace blog aku lau meluat kay>>>;P

No comments: