Monday, July 27, 2009

:::perpisahan ..untuk kali terakhir...

SAlam,,,,

Hari ni aku plan nak pergi invitation jamuan perpisahan diadakan oleh ex-bos2 aku kat MAMPU dulu.thanks for invitation.dorg plan jamuan perpisahan untuk aku n kwn2 aku yang resign keje kat MAMPU Jun lepas diadakan di Restoren Malee, Dengkil jam 1230pm.. Ktaorg resign adhoc tanpa sempat nak inform..coz last minit tahu dapat offer yang lebih baik..Hubungan aku ngan bos aku memang baik..masih berhubung n borak2 melalui telefon berjam2 semata2 bertanya khabar..Memori selama aku bekerja di MAMPU tidak aku lupakan kerana bermulanye aku seorang yang merangkak tanpa pengalaman kerja..aku mula mengenal dunia pekerjaan dengan terlibat dengan bengkel kat hotel Swiss Garden Resort, Kuantan Pahang, hotel PD, n join promosi MYSMS kat JOM HEBOH, masuk meeting ngan Dato KP, perhimpunan dengan PM n Ketua Pengarah..xtvt keje luar memang menyeronokkan jugek walaupun penat n mengorbankan weekend day aku time tuu..hehe.. Bermula di MAMPU aku sebagai pekerja khidmat singkat N17 tapi macam2 keje aku buat dari keje kerani n keje pegawai sehingga sekarang aku sebagai pegawai tadbir yang masih mengharap exbos aku bagi tunjuk ajar..lagipun aku ada deal gek ngan pegawai MAMPU mengena sistem pengurusan kualiti guna standard MS ISO 9001: 2008 ti di kementerian aku skang ni...Caiyok2 utk aku..hee..h0h0..huhu..>>>

Tapi hal jamuan perpisahan tu,,, oleh kerana ada 2 meeting adhoc aku tidak dapat hadir ke jamuan itu..hopefully, exbos aku n pegawai2 lain faham..p thanks coz siap tempah makan2 utk kami..Lagipun aku dah bgtau awal2 bos kalu takde hal ape2 ktaorg akan pergi..mybe si fitri je yang pergi.aku n farhana tak dpt datang..huhu..takpela..moga berjumpa next time,,,,


MAMPU CEMERLANG MAMPU GEMILANG!! CAIYOK2!;P

No comments: