Sunday, July 26, 2009

::bahagia.bahagianyerr:::P

salam,

Lebih kurang sebulan lebih aku berada jauh ngan si dia..Demi membina kerjaya masing2 terpaksa kami korbankan jarak kami untuk berjauhan..Mula2 aku risau hati aku terhadap si dia akan berbelah bahagi sebab aku terbiase bersama si dia..tak biase berjauhan..n ni 1st time aku berjauhan.. tapi pujukan hati aku n si dia sendiri aku merelakannya kerna aku tahu jika si dia di sini tidak "selamat" dengan kerjaya dia sekarang untuk impian kami "bersatu"...Yela, aku pun masih tak dapat steady job lagi..Insyaallah akan tercapai cita2 kami berdua dengan izinNya..

Now, walau aku berjauhan dengan si dia..aku mula merasakan aku makin bahagia..bukanlah makna aku leh lakukan apa sahaja sepanjang ketiadaannya...tetapi mula rasa rindu..macam aku rasa "baru nak bercinta balik"..hihi..betulll.siyes!..tak tipu..hehe..masa berjauhan ni kata orang "jauh dimata dekat dihati"..itulah ibaratnya kami..tiap2 hari si dia atau aku akan call..boleh katakan 3,4 kali sehari kitaorang calling2..xtually, kalu kami dekat, si dia ni jenis suke SMS je..sebab dr dulu lagi mula2 kenal n berkawan b4 kami kapel dia tak pernah call aku.juz SMS.uhuk2!hee.boleh katakan dia bukan laki yang suka "bergayut".masa kapel amat jarang la call aku.aku pun.tapi kerana berjauhan n susah berjumpa si dia yg lebih banyak call..sonoknyer..ja'at.hee..tapi kami tak boleh kerap dating cam dulo2 skang ni..juz 2 kali sebulan..takpun 3 kali sebulan..ok la tu kan..h0h0..

hmm..Sepanjang wikend kalu tak jumpa si dia, aku tak hangout pun,,juz terperap kat rumah >> tdo+makan+kemas umah+basuh baju...siyes...aku kuar wikend juz beli barang dapur @barang yang amat penting je n terus balik..tak melencong ke mana-mana..tak shoping pun..yuhuu.. n aku kuar pun g Alamanda je..sowang2..ntahla..aku jadi malas nak ajak kawan2 temankan.walau kawan2 aku slalu ajak aku kuar n tdo umah dorg..kawan2 aku faham kot aku berjauhan ngan si dia..fwend yang baik.syukur..tapi aku lebih selesa tdo umah sewa aku sendiri..h0h0.coz kalu ajak kawan sure la aku melencong n shoping..lebih selesa pergi sorg2 sure la aku beli pe yg penting n terus balik..hihi..sadis ke camtu?hehe..


p honestly aku cakap,, aku tak merasa kesunyian seperti ditinggalkan si dia..aku tetap rasa si dia dekat je..n aku rasa hubungan kami semakin bahagia..Alhamdulillah..
last weekend, kitaorg tak jumpe coz masing2 balik kampung masing2..ada something hapen buat aku hepi jerrr..secret kot..hihi..n dis weekend kitaorg tak dapat dating jugek sbab si dia ada terlibat ngan hari pengguna kat kuantan..so, berkorbanle..adus.terpera kat umah je la..p handphone la segala2 nye mendekatkan kami.tqum myHP..p plan kami next weekend kami akan jumpe..best2!bestnyer,,, harap plan jumpa clear je takde plan lain yang kacau..tapi aku perlu faham..ni la risiko berjauhan..risiko kah?hee..plan next week jalan2 n shoping utk raya dis year..huhu..melepaskan rindu lama tak jumpe.rindu nak tgk si dia..anyway macam2 plan ktaorg ni nak pergi situ sini sana..si dia yang ajak pergi cari barang nak raya..i folo je..hehe..p aku tak kisah asal bersama si dia! siyes..

p/s; everything is determined by God! not anyone..but we must usaha la kan...Insyaallah..watever,,,i 'm hepi wif him..n si dia aku tengok hepi je gek..itu buat aku tambah2 hepi..moga kebahagiaan mngiringi hidup kami berdua.Amin.

Kawin? nantila kot..hehe..dun wori niat n plan tu ada..tggu masa sesuai je..Insyaallah..doa2kan..



>>siyes je muke..control la tuu..hihi

No comments: