Sunday, July 5, 2009

Pe Cter??::::

Salam,

Aku bersyukur kerana tahun ni dimurahkan rezeki..dat means bout kerjaya..walau aku belum dpt steady job spt yg aku impikan tapi dalam kegawatan ekonomi dengan idea kerajaan mengenai pakej ransangan ekonomi ni..aku dioffer 2 tawaran kerja n 2 tawaran interview gov di bawah pakej ini..tp aku memilih berkhidmat di KeTTHA. aku menolak untuk pergi interview di MOSTI n SPP...harap apa yang aku pilih adalah d best 4 me..Amin..akan ku grab xperience sebaik mungkin n bekerja keras utk future aku gek..ada sorg kwn aku yg laki sorg ni syik ckp menyesal je lau tak pergi,,kdg bengang jugek..walau niat dia nak usik tp cara dia tak betul..kdg2 akui aku tak suke ne kwn ngan mamat ni..ntah..mybe cara dia kot..tak pandai jaga hati org..huhu..sori kwn..hihihi..pe2 lain org lain perangai kan..redha je la..bukan dia yg tentukan rezeki utk aku kan, Yang Maha Kuasa menentukan rezeki masing2..

aku agak epi jugek kena handle pojek yg very important..walau aku takde pengalaman tp diberi kepercayaan oleh bos aku walau org atasan ada pertikaikan pojek ni ptut org yg berpengalaman.hmm..ini agak membimbangkan aku gek bila tgjawab besar ni kena galas gek.. yg penting usaha aku utk buktikan..pasni aku bizi la for next month or hujung dis month..Insyaallah..aku dpt buat yg terbaik...

k la kontiniu next time..

P/s: hati ni risau gek,,bisakah? Ya Allah pandukan aku jalan yg terbaik.Amin

No comments: