Monday, July 6, 2009

:::akibat degil::

Salam,

Selsema n batuk masih bersisa..sungguh tak selesa jugek..h0h0..inilah akibat degil nak g klinik..puas mr Lanz membebel p aku tetap berdegil..Mr Lanz pun kata aku degil.huhu.. aku siap cakap kalu aku mati ..dia...bla2..dia membebel plak..huhu..aku siap bagi wasiat lagi..(macam2 kan aku)..bersediakah aku utk mati?? Mr Lanz mintak aku ke klinik tapi aku buat alasan takde duit..(memang takde duit pun,, gaji tak masuk lagi..dah sebulan dah..huhu).. P mr Lanz cakap buat pe nak berkira lau sakit kan..takpe dia nak masukkan duit supaya aku g klinik..p aku tak nak..aku malas nak g klinik...tak mengapalah..aku telan panadol je..p msih tak ok lagi selsema ni..huhu...sebaik mr Lanz duk jauh..lau tak mahu dia dtg paksa g klinik macam ri tu..huhu


p/s:ni la kisah org degil tak nak g klinik..huhu..aku tak suke bau ubat n suasana hospital..mau lagi sakit la..ma,, nak balik kampuuunnng..huhu

moral>>>sakit itu penghapus dosa

No comments: