Tuesday, December 23, 2008

cuti lagik..

hm.pagi2 sampai keje aku makankek gulung perasa pandan bekal yang aku bawa dari rumah..besh..hee..breakfast..lapoo..


Esok cuti lagi sempena Krimas kan.. Happy Krimas Day pada yang celebrate qmas la kan..cuti bagi keje kontrak cam aku no money la if cuti..huhu..relax r, think positive..leh la aku tdo kan rehat2 time cuti..but, aku bosan lau time cuti ni kalau tak kuar..ofismate aku si fina ada ajak aku pergi uptown 29hb ni kat sogo.ada sale.tapi malas plak nak shoping kan..saving2 la kena jgak ujung2 bulan..so, aku amik keputusan g library ofis je la..aras 2, library MAMPU..hehe.

Kebetulan pula hari ni aku nak hantar buku Perintah Am untuk rujukan aku semalam mengenai pekeliling prosedur pengambilan kakitangan bagi projek Jobs Malaysia..aku ada ushar2 library..macam2 buku ada daripada ilmiah hingga la .bla2..mula2 aku ushar novel..lama tak baca novel sejak sibuk studi dulu..aku pilih novel tulisan Norhayati Berahim iaitu tajuk Air Mata Kasih dan novel tulisan Abdul Rahim Awang tajuknya Ego..hee..banyak novel lama je la kat situ..novel English pun ada..aku ushar buku ilmiah tentang ICT plak..aku minat jugak sal komputer ni..tambah keje pun guna PC kan..he..aku amik je buku basic sal komputer coz aku agak lupa skrg penggunaannya, aku ambik buku " Microsoft Office for windows.."..n tgk pulak buku ilmiah hal keagamaan..tak banyak koleksi tapi aku berminat nak baca "40 SIFAT YANG DICINTAI ALLAH"..itulah antara buku yang aku pinjam kat library ofis aku..tujuan untuk tambah ilmu n isi masa lapang aku masa cuti yang agak panjang kan..lama tak baca buku after bis studi kat ukm..teringat gak library PTSL, UKM dulu2..byk plak kenangan menyinggah kat kepala aku..hee

dah tu aku kontiniu buat keje la dalam ofis..tak bawa lak jaket..cejuk la plak..lapor..k la time lunch aku 1250PM dah..aku nak g makan..jom..hee

2 comments:

Lanz™ said...

hee..bagus2..tambahkan ilmu kat masa lapang. nanti leh kongsi2 ilmu. knowledge is power. ILU! nk pinjam gak buku..hee

diYana said...

to Lanz:

boleh aje nak pinjam gak..tolong pinjamkan pun boleh..hee