Thursday, January 29, 2009

.:AKULAH MASYARAKAT PRIHATIN!!.:)

pagi2 sampai ofis jam 830am..

dengar lagu "MAMPU TERBILANG"..takde lagu Negaraku pun..pastu bacaan doa..keje gov buat aku teringat zaman studi kat skul..dgr lagu pastu ada bacaan doa..beratur tepi kelas masa tu..hee

pagi ni sempat lagik aku buka blog..ngee~

tapi hari ni aku ada appoitment jam 930am..

kena p jabatan kebajikan masyarakat putrajaya..precint 16..AKULAH MASYARAKAT PRIHATIN..wakakaka

takla..ada wat research sal projek baru...welfare..so, kena buat temubual..

g ngan kete ofis..booking driver sekali..

ada 15 minit lagi aku nak bertolak ni..jam930am perjalanan akan bermula..

korang..jangan buat muka kesian kat sini..aku tak prihatin kat korang..hahaha..~wink~



sori... nantukkkknyer..

2 comments:

Lanz™ said...

welfare.. charity.. gud2.. he!

diYana said...

pe2 saya prihatn kat awak..ngee~