Sunday, January 4, 2009

Xtvt Last Wikend...

Last wikend..

Sabtu 3 januari 2009
wake up dari tdo, jam menunjukkan jam10am..fuh lewatnyer..oleh krn tdo lewat smlam rasa sukar utk ku buka mata..mata baru buka sebelah je..iyahhh..bjaya juga dapat open myeyes..hee..Alhamdulillah umo masih panjang agi..thanks Allah! oleh krn takleh smyg lagi besh tido mido..aku dah punyai roomate baru.rumet aku tu kwn 1 ofis gak..oghe kelate.hik2!1bangun aje cuci muka tapi tak mandi lagi ktaorg (aku n rumet) sama2 siapkan breakfast..goreng cucur udang, goreng mi basah n kerang rebus..makan byk gak..kekenyangan..sebab ktaorg plan after zohor nak p Alamanda=) kekenyangan depan TV rasa nak tdo aje..layan hidustan.hehe..

terlelap jap tgu rumet mandi, tersedar,,upenyer rumet aku pun tdo gak..huhu..kejutkan dia n aku pun mandi dulu r..so ktaorg bersiap..aku pkai tshirt pink, tdung pink n berseluar jeans..ktaorg berdua round alamanda, lalu Vincci, Nose, Viss, n lain2..tak beli pe pun..ni la namanya Window Shoping moping..rumet yang ajar aku..hee..pastu ktaorg jalan kat carefour..beli barang dapur n tshirt..pastu balik umah..penat sih..tak de pe menarik..dalam jam5:30pm camtu sampai flat ijau, precint 9.hee..

MAlamnya, terasa lapor..plan nak g makan kat kubah putih, precint 9. tp rumet aku ajak p alamanda jumpa sepupu dia.huhu..so, ngan rasa tak ikhlas n dipaksa.hee..aku pun g je la.smpai ktaorg kat alamanda dorg belanje tgk movie n makan..makan free kan..so santapla..tapi kan cter aku dah tengok.IP MAN.tapi tak bosan plak layan skali lagi.hee..yang lain movie lewat ngat time dia..tu tgk yang tu jugak..aku je yang dah tgk.. dalam jam1200am ktaorg balik ngan kete myvi putih dipandu oleh sepupu rumet.si dia rsau gak aku kuar malam2 sbb aku tak biase kuar malam2 ngan kwn..don wori aku boleh jaga diri lagipun aku tahu aku kuar ngan sape n selamat.Insyaallah.pe2 thanks.hee.sampai aje rehat jap n bersiap untuk zzzzz...jam masa tu 130am

Ahad 4 Jan 2009
aku bangun lewat agi skrg..dalam jam 11am.. breakfast roti bersalut mentega kacang coklat.hee.peninggalan rumet aku dulu2.hee..thanks..n besh..perkena air nescafe mate pagi2 wooo..he. after breakfast layan tv aje..tak kuar mane2..aku pun mulakan xtvt memasak..oleh kerana rumet aku tak bape pandai masak aku pun masakla untuk dia lauk lebih..tapi aku malas je nak masak..p malas2 aku siapkan gak ayam goyem masak merah je.nasi putih n air kosong..kenyang gak.n pastu aku mandi.pastu lunch n kekenyangan..ktaorg pun layanh tv..dari rancangan GALAKSI, MELODI hinggalah rancangan GILA-GILA REMAJA..besh jugakla..sampai jam 500pm bih kurang aku pun ttdo..hik2..bersiap2 nak masak malam plak..lagi sekali aku masak..rumet tlg tengok je..he..takpe masak untuk org dapat pahala n tambah skill masak kan..aku masak bihun rebus aje..letak bwg,tlur, lada hitam n sawi..siap..tapi kuah agak kering..huhu..tapi licin gak..hee..pastu bersiap apa patut n then layan tv lagi ngan rumet n hosmate yang lain..hosmate aku dah bertambah sorang..skrg hosmate termasuk aku dak jadi 5 org..bereh dah tu..oleh kerana esok keje..aku pun iron baju 4 sok..pinky lagik.hee..n tdo..aku tak dapat lelapkan mata..macam2 cuba tak berjaya...akhirnya mata aku tewas dalam jam230am..aku tdo...zzz..sok keje..malasnyee..


P/S: xtvt aku last wikend juz makan tdo n shoping ngan layan tv aje..takde pe pun

No comments: