Wednesday, January 7, 2009

kerja n main masak2..urm

pagi2 lagi aku kena masuk meeting focus group sal advertising..aku lak sibuk g mari sebab melibatkan JUSA n agensi luar..dimulakan presentation oleh bos aku,Puan Asiah. dan sesi discussion diteruskan melalui option agensi luar.agensi luar adalah PBT, dan kementerian2..pendebatan berlaku oleh PBT.tetapi garis panduan dapat dipersetujui.wujud kata sepakat tambahan dipengerusikan oleh JUSA eKL..

after meeting minum pagi jap n kuar bilik meeting kontiniu keje yang tergendala..huhu..lunch..pas lunch masuk balik..pastu aku diarahkan ke Pejabat KSU KPKT untuk menghantar draf buku yang dibuat,,so, terpaksalah booking kete n driver sekali..hehe..tapi oleh kerana tak sempat so postpone esok pagi..sepatut keje tu diuruskan oleh Encik Feruz..tetapi dia ada outstation n meeting..so terpaksalah aku yang tolong handlekan..ok..aku boleh..






balik keje aje, kepenatan yang amat sangat..fuh..aku tdo je after balik keje..oleh kerana tak boleh smyg..tdo..sedar aje dah jam830pm..perut terasa lapar..aku terus mandi sunat asyura n mandi w****..penat sih..lepas mandi rasa nak lapar aje..plan nak masak megi aje..tapi kesian rumet aku lapar..megi tak mengenyangkan..buka peti ais..tengok2 ada ayam lagi..so terus aku potong ayam..potong bawang, halia n tumbuk..kung kang kung kang..aku nak masak sup ayam la..hee..tanak nasi sambil tu..tumis bawang putih, bwg merah dan halia yang ditumbuk tadi..naik bau aku letak ayam..kacau2 letak air n rempah sup bunjut( ketumbar, kulit kayu manis n bunga cengkih)..letakm cili hijau..renih lama sikit bagi besh...Siapppp..yummy2.testing..its ok..perasa jangan lupa..garam n ajinomoto secukup rasa..itu aje menu malam ni..aku rehat jap selepas siap..aku suh rumet yang hidangkan n buat air nescaffe es coz aku dah masak..n sedia for dinner..






sambil makan ktaorg tengok tv..cter ROZANA TV3..




after tgk tv..layan radio, sembang ngan rumet n SMS..huhu..sakit gigi r..dari semalam lagi..huhu..after smbhyang sunat isyak n smbyg sunat..aku sedia untuk tdo..i want to sleeping..very sleepy..but aku cakit gigi..wuwuwuwu..sok keje..

3 comments:

Lanz™ said...

hee..diary of the day!!

Anonymous said...

jelous aku lanz ngan awek ko..pandai masak..pinjam boleh?hahaha

diYana said...

to mr lanz:malas baik ngan awak hari ni

to mr hasril: so belajar la masak or awek masak.. pinjam? ingat library ke?hohoho..opss..(~~)