Monday, January 5, 2009

window shoping moping...

after kuar je ofis jam3pm, aku n rumet g alamanda..plan nak shoping r kan..nak beli kasut kat NOSE. tapi...memandangkan saiz yang aku nak dah habis mybe sebab sale..aku tukar plan beli baju..hehe..duit ngah sengkek pun sempat agi.huhu..tapi gaji dah nak masuk dalam dis week or paling lewat next week r..so, aku berkenan kat butik..terus masuk..wah..cantik..kat NICHII..hee. aku 3 kali testing..lau ikut hati mahu semua baju..tapi mengenangkan bajet aku sekian2..so sekian sekian ajela aku kena guna money kan.uhuk2! so, aku pilih dress..2 helai baju=RM107.00...Ok dah tu..sekali sekala..kalu aku nak beli nxt time mesti takde punye..macam kasut aku nak la tu..lenguh kan men kaki jalan..tapi puas hati dah



she juz can say tq n bye2..hee..dia masuk dalam bilik persalinan aku..(^^)


cute tak? rege=RM50.00 (bih kurang)


cantik tak?? ni rege RM70.00 (bih kurang)

3 comments:

Lanz™ said...

anak sapa tu? he

diYana said...

anak arab..hee..budak kecik pun pandai skodeng.hee.uhuk2..takpe pmpuan.ngeh3.sama jantina~blushing~

Lanz™ said...

o kena skodeng ek. hee.