Thursday, January 1, 2009

busannn...

hari ni aku g keje cam biase.. keje utk hari ni tak byk.. b4 waktu lunch langsung takde keje..ni la kot yang org kata best keje gomen..relax n makan je byk..tapi time bizi tol2 bizi..lau ada workshop/pojek baru memang bizi r..tak tau memang sama aje lau private..pojek baru aku punya seksyen dah beres..projek advertising..tgu buku nak published aje skrg ni..

jam 4 aku boleh balik..haha..memang keje 5 jam aje sehari.plan nak g night market carik barang dapur.. walau bosan aje hari ni Mylife yang teman aku hari ni..thanks..aku punya row workstation aku sorang aje yang datang daripada 7 staff..tercongok aku sorang..mana tak busan beb..org lain amik cuti..aku kan staff rajin.huahua (angkat bakul sendiri jap)ngeh3..time lunch lama ri ni sebab hari jumaat..rehat dari jam1200pm-230pm r.aku lepas makan duk borak ngan geng2 aku yang biase..memang besh bila si fina ada.kecoh r sikit..haha..best be ur friend fina..ehem..hee..bukan stakat borak..siap round blok B8 aku yang dari blok B1.yela blok B8 sebelaj je blok B1, JPM kan..ktarog tbuh jap team phtgrapher..haha..

tapi yang jadi kecoh plak kat ofis aku si PA kena tukar serta merta akibat masalah disiplin..aku la jadi mangsa kena ganti..sebbaik keje ri ni tak byk..malas..

okla puas aku membebel..nak blah plak..dah jam4..bye2..salam

No comments: